Atsauksmes

Šeit būsim priecīgi redzēt jūsu atsauksmes un ierosinājumus!

99 thoughts on “Atsauksmes

  1. Liels paldies Valtam un Didzim. Ļoti atsaucīgi un laipni šoferīši.Piegāde ātrāk nekā tika sarunāts :)).
    Vienmēr laimīgu ceļu.

  2. Parvadajumu Firma Timurs.lv ,kas it ka jau stradat 7 gadus! Ka tas ir iespejams kaut 7 nedelas notureties un kur nu vel attistities ar tik neprofesionalu attieksme pret Klienten gan no vadibas,gan Pasha sofern puse! Augstaka pakas es neprofesionalitate un absoluts Dilettantisms rakstu so ja neteiksim vairak ka neadekvato parvadataju. Tas ko man nach piedzivot Sinus dienas ir sliktaKais servis uz Shis planet as Zeme!Neiesaku izveleties so parvadataju,ne viena marsruta!
    Ints Dischler

    1. Pārvadātāji ar 7 gadu stāžu ir uz pirkstiem skaitāmi:) Augstāk minētais “Timurs.lv” nav nekādā ziņā saistīts ar labivedam pārvadātājiem.

  3. Labvakar! Velejos uzzinat vai kads sheit var piedavat parvest kakji no Skotijas uz Prague?
    Jau ieprieksh paldies!

  4. Paldies Miks Kubuliņš par ļoti ātra sutījuma piegādi gan uz UK, gan atpakaļ uz LV. Esam sutījuši ar Jums jau vairākas reizes un nekad neesam vīlušies. Paka tika piegādāta precīzi noteiktajā dienā, pirms tam piezvanot un pabrīdinot. Liels paldies un lai veiksmīga sadarbība arī turpmāk!
    Priecigus Ziemassvētkus! Darbiem un jauniem, apmierinātiem klientiem bagātigu Jauno gadu!

  5. Sveiki.
    Lūgums palīdzēt. Mēnesi iepriekš bijām sarunājuši ar Andri Dzērvi ka paņems no mums sūtījumu uz Latviju, esam sarūpējuši dāvanas vecākiem un draugiem uz Ziemsvētkiem. Bet atbraucot šodien pie mums, ( jo saņēmām dāvanas no Latvijas ) viņš atteicās vest mūsu sūtījumu. Tā kā tagad esam neziņā ar kuru vēl varētu paspēt nosūtīt mūsu sūtījumu uz Latviju vēl šogad ( būtu ideāli ja līdz ziemsvētkiem ).
    Kopā ir četras nelielas kartonaa kastes: 30x35x45 un kopējaais svars ir 30kg.
    Ar cieņu
    Aleksandrs.

  6. sveiki, vai kads zin kkadu kompaniju, kura var transportet 6-7 masinas reizee no UK uz Latviju??? cik tas maksaa? un kadi papiri vajadzigi, varbut kaads ir saskaries?

  7. Vēlējos sūtīt paciņu no Anglijas uz Latviju. Visslaik esmu izmantojis vienu kompāniju, bet takā viņi sāka vairāk prasīt naudu par mazām sīkpakām izvēlējos pamēģināt Lattranzit. Lielākā kļūda ko esmu pieļāvis. Vispirms piereģistrēju sūtījumu online viņu mājaslapā. Viņi man atsūtīja epastu ka pasūtījums pieņemts un vai nu sestdienā vai svētdienā šoferis piezvanīs un savāks paciņu. Atrodos Anglijas vidienē.

    Gaidīju līdz svētdienas vakaram un zvanīju atkal. Teicu ka šoferis vēl nav bijis, vai varētu apstiprināt ka šoferis atbrauks un savāks paciņu. Viņi teica ka noteikti būs, vajag tikai gaidīt zvanu.

    Tā arī zvanu nesagaidīju. Zvanīju pirmdienas rītā un vaicāju vai šoferis būs. Viņi vispirms saka ka pārāk tālu no Londonas un ka nav tik daudz pasūtījumu un ka laikam tomēr nebūs…Es viņiem prasu kāpēc uzreiz nevarēja pateikt ka nebūs un es būtu izvēlējies citu kompāniju. Viņi atkārto ka pārāk tālu utt. Pēc tam vēl teica ka šoferis ir mēģinājis zvanīt utt. Nu mēģināja visādi izlocīties…Beigās piedāvāja ka varbūt nākamnedēļ savāks paciņu uz ko es atbildēju ka nevajag. Izvēlēšos citu kompāniju. :( Ļoti neiesaku Lattranzit.

    Komentāri (4)
    Sa SandyPandy 18.07.2016
    Es arī izmantoju kompāniju Lattranzit! Vienkārši drausmīgs serviss! Nekad nevienam neiesaku izmantot Lattranzit pakalpojumus! Lattranzit piedāvā lētas cenas, bet ne kvalitāti! Mājaslapa lattranzit.lv ir pieejama tikai krievu valodā, bet ir opcija izvēlēties latviešu un angļu valodā. Latviešu valodā ir tikai puse un otra puse ir krieviski. Ja izvelas angļu valodā, tad tikai ir sākumlapa pārtulkota un pat pieteikumu nevar atvērt! Operators no kompānijas Lattranzit tikai krieviski runā un vien pāris vārdus var salikt kopā latviski! Tas ir sīkums, bet galvenais ir tas, ka man arī paciņai neviens neatbrauca pakaļ no Lattranzit un nepiezvanīja, un nepabrīdināja, ka nebūs!
    2 2 Atbildēt Padalities
    To TomsUKMan 22.07.2016
    Esmu Lattranzit pakalpojumus izmantojis 2 reizes. Pirmo reizi suutiiju paku caur lattranzit no Londonas uz Latviju, Rigu un nebija nekaadu probleemu. Kaut gan pacinja suutiijaas 7 dienas (kas ir diezgan ilgi) galvenais, ka nonaaca galameerkjii. Nesen vajadzeeja atkal suutiit pacinju un atkal izveeleejos lattranzit pakalpojumus, bet shoreiz gan no Manchesteras. Gadiijaas ljoti liidziigi. Veicu pasuutiijumu lattranzit.lv maajaslapaa un lattranzit komanda manu pasuutiijumu pienjeema. Dienaa, kad pacinju vajadzeeja suutiit, nebija nekaadu zinju no lattranzit komandas. Piezvaniiju lattranzit operatoram un vinji teica, ka sakaraa ar to ka nav daudz suutiijumu no Anglijas vidienes, uz shejieni vinji nebrauks, bet lattranzit piedaavaaja varbuut manu pacinju panjemt naakamajaa reisaa. Es atteicos. Izveeleejos citu UK-LV paarvadaataaju un pacinja nonaaca Latvijaa 3 dienaas.
    2 2 Atbildēt Padalities
    Uk UKLVHOFF 11.09.2016
    Lattranzit piedāvā drausmīgu servisu un apkalpošana Lattranzit ir ļoti zemā līmenī. Lielākā problēma lattranzit ir tas ka Lattranzit darbinieki nerunā Latviski un piedāvā tukšus solījumus. Ja vēlaties izmantot Lattranzit pakalpojumus, es silti iesaku apskatīties pārvadājumi.lv un izvēlēties kādu citu pārvadātāju, noteikti ne lattranzit. Lattranzit ir tiešām ļoti slikts serviss.
    1 0 Atbildēt Padalities
    Uk UKLVHOFF 3 min atpakaļ
    Lattranzit ir tik neaptēsti darbinieki. Pēc sūdzības uzrakstīšanas Lattranzit pārstāvji mēģināja ar mani sakontaktēties, un lai gan sākumā nemaz nevēlējos atbildēt, es izlēmu, OK pateikšu vēlreiz viņiem cik sliktu servisu Lattranzit piedāvā.

    Lattranzit epasts –
    “Ļoti slikts serviss – Lattranzit
    Labdien UKLVHOFF kungs
    Jums raksta kompānijas Lattranzit pārstāvis.
    Prasām jus piešķirt pierādījumus tā ka jūsu sūtījumu nepaņēmuši un neatgādājuši, kad tas bija? kādas pilsētas un telefona numurs?
    Paldies ”

    Es nevaru atrast ko atbildēju, bet nākamie epasti no viņiem seko:

    “Ļoti slikts serviss – Lattranzit
    Labdien
    Paldies par jūsu atbildi
    1. Mēs tomēr gaidām jūsu precīzos datus, no kurienes bija pasūtījums, sūtīšanas un piegādes pilsētas, telefona numuri, lai turpināt izmeklēšanu.
    2. Ja jūs tā satrauc, mēs pietiekami labi runājam krieviski, latviski un angliski lai izskaidrot mūsējiem klientiem. nedomāju ka tie ir jūsu komentāru cēloņi
    3. Mēs augsti vērtējam mūsu iespējas un reputāciju, mēs attīstām servisu un tās ir mūsu lieta kā viņu attīstīt
    4. Mēs dodam jums 24 stundas, ja mēs nesaņemsim no jums skaidru atbildi, mēs būsim spiesti vērsties pie policijas izmeklēšanai un tiesā, lai atlīdzinātu zaudējumus

    Ar cieņu
    Paldies ”

    UN

    “Ļoti slikts serviss – Lattranzit
    Labi, paldies par jūsu atbildi
    mums skaidra sapratne ka tas konkurenti mēģina mūs nomelnot un jums nav vēlmes to nokārtot
    absolūti nekādu pierādījumu, nevar mums uzrakstīt neviena telefona numuru, kad bija pasūtījumi, vārdi un pilsētas kur bija pieprasāma piegāde
    mēs esam spiesti uzrakstīt iesniegumu policijā izmeklēšanai, tāpat mēs griezīsimies tiesā
    Ar cieņu
    Paldies ”

    Tiešām iesaku bēgt no šīs kompānijas, jo kad viņi kko izdara pilnīgi absurdi, tā vietā lai labotu savas kļūdas un nepieļautu tādas kļūdas nākotnē, Lattranzit pārstāvji draud ar tiesu un nespēj pieņemt parastu sūdzību. :(
    1 0 Atbildēt Padalities
    Atbilde- http://www.labivedam.lv pārvadātājiem nav nekāda sakara ar augstāk minēto Lattranzit un viņu pārstāvētajiem cilvēkiem.

  8. Ludzu neuzticieties Raitim Stanislavskim.

    Vins pec mantam ta ari neatbrauca uz UK nogaidiju pus nakti lidz velam ritam, neviena nebija, nodomaju varbut cilvekam kas atgadijas pa celam, ka kavejas.

    No rita zvanu, vins man stasta,ka esot bijis un gaidijis utt. Mulkibas. Manu durvju zvanu nevar nedzirdet un nummurs vinam bija, caur kuru sazinajos ar sms palidzibu. Neviena neatbildeta zvana.

    Esmu vilusies. Fui. Ka var sevi par uzticamu parvadataju saukt!!!!!

  9. Tautini neusticaties parvadatajam ko iesaka Ivo no gulbenes varda Kaspars. Pilnig necilvecisks cilveks. Naudu pa pasazieri jaskaita uz trsas personas kontu un gala ne naudas un cilveks ari palicis Majas. Fui Fui Fui tadiem tautiesiem. Labi ka myms ir Valsti iestades kas solija visu nokartot

    1. Oho! Tas ir gan interesanti!!!!
      1) tas cilvēks nevis netika aizvests, bet pats neieradās norunātajā vietā un laikā!
      2) to cilvēku nevarēja sazvanīt, jo kundzīte bij izslēgusi telefonu!
      3) mēs 2 stundas staigājām pa autoostu un šo kundzīti meklējām! Jo iepriekšējā vakarā pēc 21:00 viņa tika sazvanīta un jā, viņai viss ir spēkā un viņa būšot kur runāts!
      4) 50% no naudiņas ir pārskaitīti tam kas naudu ieskaitīja! Par nokavētu jebkuru citu transportlīdzekli jums neatgriezties nevienu centu!

  10. Ļoti gribētos zināt kurš ir novērtējis šos pārvadātājus un nosaucis par tiem kuriem var uzticēties.jo šī mājas lapa vairāk izskatās kad 5 pārvadātāji sametušies lai uztaisa mājas lapu kuru nosauca par labivedam.lasot šeit atsauksmes var teikt tikai pretējo.
    Atbilde:
    Visi šeit atrodamie pārvadātāji ir ilggadēji, 5+ gadi nodarbojas ar kurjerpakalpojimiem UK-LV. Ja Jums ir negatīva informācija par kādu no pārvadātājiem, tad droši variet to publicēt. ja informācija būs objektīva un adekvāta, tad pārvadātājs tiks izslēgts no labivedam.lv Līdz šim šāda info nav bijis ne par vienu no pārvadātājiem, kuri šeit atrodas.
    Jūsu komentārs vairāk izskatās pēc aizvainota pārvadātāja, kurš šeit neatrodas.
    Informācijai- Jebkurš pārvadātājs var pretendēt uz iekļūšanu labivedam.lv. bet nevajag sevi uzskatīt par pārvadātāju, ja esiet 3x aizbraucis uz UK un atpakaļ. uzticība ir jānopelna un vislabāk to novērtē klienti.
    Lai jauka diena!

  11. SABIEDRISKAIS FUI Raivim Stanjislavskim un kurjera amata bralim.
    No durviim liidz durviim – JAA JAA. Puikas savaacot suutiijumu neparakstiijaas iebraukt ciemataa,jo laukaa jau nakts un varot apmaldities,Taa nu sarunaaja Salduu tikties – Ja Latvijaa varat apmaldities,tad nesaprotu kaa juus Eiropu izmaljat ;) iekrameja divus dazhadus sutijumus divos dazhados busos un pateica – Viss aizies! Aizgaaja,tik ne tur kur vajag. Anglijas vietaa mineeshu Latvijas pilsetas,lai vieglak saprast tizlumu. Brauc divi kurjeri vienam paka Riga janogada otram Talsos. Atbrauc,bet pakas samainitas vietam – Rigas paka iebrauc Talsos un otradi. Uz pakaam skaidri un gaishi adreses noraditas. Kurjers rausta plecus,sakaas,ka noskaidros,bet otra kurjera kontaktinformaciju nezinot. Nav nekadu zinju – zvanu,suutu sms,bet beztolkaa. Peec paaris dienaam beidzot zvana otrs kurjers,kuram ir mana paka,bet vinsh atrodas Riigaa. Sakaas,ka vinsh esot labaaks kurjers saliidzinot ar Raivi. Pat vaardu nejautaaju,tik zinu otra kurjera telefona nr tagad. Ja jau esi tik labs kurjers,tad laicigi jau redzeeji,ka kkas nav kartibaa. Uz pakas Talsu adrese un mans tlf nr,bet pazvani,kad dodies jau prom un atpakalj atbraukt nevari. Bet vismaz paldies,tev,ka atbildeeji uz telefona zvaniem un sms,un pateici dienu,kad treshais kurjers atvedis man paku beidzot. 17.decembrii tika izsutita paka un JAU 28.decembra riitaa to sanjeemu. Paldies jums liels,jo ar iistajiem Latvijas labumiem man sanaaca kaartiigi pabarot miskasti,bet,kas tad jums,jums nospljauties,ka tik nauda kjeshaa skan.
    Tieshaam paldies treshajam kurjeram,nesaprotamu iemeslu deelj manam tlf skanja bija atteikusies un peec 5 neatbildeetiem zvaniem,kurjers pie durviim zvaniija,vien atkal nomurminot,ka nakamreiz par taadu variantu naaksies piemaksaat.
    Ak juus … :
    1 – Normals kurjers atsuta aptuvenu ierashanas laiku
    2 – Tads pats kurjers atbrauks atpakalj,ja buus aizlaidis ne tur
    3 – Ja klientam naakas piemaksaat par kko,tad kursh bljins maksaas par sachakareetu suutiijumu???

    1. Laikam zinu, par ko iet runa.
      R. Staņislavskim šajā gadījumā būs maz sakara un vainas…
      Latvijā kurjeri izmanto vietējo kurjeru pakalpojumus, jo lai operatīvi piegādātu klientiem sūtījumus, tiek izmantota Latvijas kurjeru pakalpojumi, kuriem, teorētiski, nav nekāda sakara ar Anglijas kurjeriem, tik vien kā ofisā tiek nodoti/ saņemti sūtījumi.
      Vai šajā gadījumā Jūs primāri sazinājāties ar R. Staņislavski? Šādi gadījumi nav bieža parādība un parasti ar klientiem problēma tiek atrisināta.
      Priecīgus svētkus!

    2. Sveiki

      Vēlreiz atvainojos par šo pārpratumu tieši uz svētkiem! Bēdīgi, ka tā sanāca. Tomēr no savas puses vienmēr esmu godīgs pret klientu, no atbildības nekad neesmu izvairījies. Tieši otrādi – cenšos nākt pretī un arī šajā gadījumā, par cik svētki, piekritu vest sūtījumu, no kura lielāko daļu sastādīja alkohols, kaut arī alkoholu sūtījumos vest nedrīkst. Cilvēks no Latvijas, kas gribēja sūtīt, jau sākumā godīgi pajautāja un tad arī atļāvu. Cik es zinu, alkohols nebojājas.. Par pārējo, kas bija sūtījumā, ja kāds būtu paziņojis personīgi, visu būtu atrisinājuši.

      No šīs rakstītās atsauksmes neko daudz nevar saprast, tāpēc paskaidrošu no sava skata punkta. Paciņa bija pieteikta no Latvijas Brocēnu novads uz Angliju Nuneaton. Latvijas lielākajā daļā gandrīz visiem pārvadātājiem sūtījumus savāc citi uzņēmumi, kas nodarbojas ar vietējiem pārvadājumiem – tikai pa Latviju. Liela daļa pārvadātāji sadarbojas ar:

      Aģentūra KPP Loģistikas struktūrvienības
      vadītāja Inese Reisa
      t.20370011
      67351411
      inese@komercpasts.lv
      http://www.pastaagents.lv

      Tā tad Ineses Reisas vadītais pastaaģents šoreiz bija vainojams situācijā. Gan par to, ka neiebrauca pakaļ sūtījumam līdz pašām durvīm, jo tieši tāda noruna mūs saista ar Ineses vadīto uzņemumu, gan par to, ka Ineses šoferi sajauca vietām sūtījumus. Manam sūtījumam no Brocēnu pag. uzlīmēja virsū “par mani labāka kurjera” Jura Jakovļeva sūtījuma adresi, bet viņa sūtījumam uzlīmēja virsū mana sūtījumu(uz UK Nuneaton) adresi un tel.nr. Saņemot sūtījumu nosecināju, ka adrese nav īstā un vēlreiz zvanīju cilvēkam, kas pieteica, ar jautājumu vai adrese mainījusies. Tur atbildēja, ka neko par adreses maiņu nezinot, lai ved uz to, kuru sākumā pieteica. Sūtījumu aizvedu, bet soma nebija īstā. Visa šī putra nenotika manas vainas dēļ, bet jebkurā gadījumā neizvairos no atbildības, jo cilvēks ar mani sarunāja somu nogādāt. No šādiem gadījumiem nav pasargāts neviens pārvadātājs, kas sadarbojas ar vēl kādu transporta pakalpojumu sniedzēju.

      Tāpec tiko sazvanīju cilvēku Latvijā, kurš teica, ka bez alkohola paciņā vēl bija 1kg gaļa un 1,5gk zivs, jau sarunāju, ka atsūtīs konta numuru un kompensēšu sabojāto pārtiku. To, ka kādam kaut kas ir sabojāts, uzzinu no šīs atsauksmes. Pirms tam neviens neko tādu nav teicis. Kad paciņas tika saujauktas vietām ar citu pārvadātāju, es sazvanīju cilvēku Latvijā, atvainojos un visu izskaidroju – situāciju, risinājumus, laiku kad būs, kas vedīs utt. Cilvēks Latvijā bija saprotošs un atsaucīgs.

      Gribētu lūgt cilvēkus personīgi sazināties, ja kaut kas nav tā kā runāts, jo dzīvē daudz kas var noiet greizi, arī par to, ka nepiebrauca pakaļ līdz durvīm vajadzēja uzreiz zvanīt, jo šādu faktu nemaz nezināju. Es vienmēr esmu gatavs uzņemties atbildību un meklēt risinājumus, bet to es varu darīt tikai tad, ja ar mani personīgi sazinās… Šādai naidpilnai un bravūrīgai atsauksmei internetā nav nekāda rezultāta. Tā tikai vairo slikto… Mēs to varējām nokārtot savādāk. Mēs visi esam tikai cilvēki.

      P.S. vienīgais brīdis, kad nebiju sazvanāms bija pēc reisa, kad sutku no gultas neizkāpu. Pērējā laikā vienmēr esmu pieejams.
      Saticīgu Jauno 2016.gadu!

    3. Sveiki. Rakstu velreiz.Shoreiz gan par pretejo. Soreiz jasaka no sirds LIELAIS PALDIES Raivim. Sanjemu zinju,ka esat gatavi atlidzinat radushos zaudejumus. Veelreiz pateicos. Galvena doma manaa iepriekshejaa atsauksmee bija pieverst kurjeru uzmanibu,saprotu,ka kasochki gadaas,slikti ir,ja tos nenjem veeraa un turpina taadaa pat garaa. Shajaa gadiijumaa redzu,ka censhaties visu veerst par labu un tas ir ljoti apsveicami,jo sliktajaas atsauksmees jau nav tikai sliktais vien,no sliktaam atsauksmeem var maaciities un turpmaak izvairiities no kasjakiem.
      Jaunajaa gadaa noveelu kurjeriem daudz apmierinaatu klientu,labu celjaveeju un lai viss izdodas.
      Velreiz Paldies Raivim Stanjislavskim par atsauciibu.

    4. Sveiki. Rakstu velreiz.Shoreiz gan par pretejo. Soreiz jasaka no sirds LIELAIS PALDIES Raivim. Sanjemu zinju,ka esat gatavi atlidzinat radushos zaudejumus. Veelreiz pateicos. Galvena doma manaa iepriekshejaa atsauksmee bija pieverst kurjeru uzmanibu,saprotu,ka kasochki gadaas,slikti ir,ja tos nenjem veeraa un turpina taadaa pat garaa. Shajaa gadiijumaa redzu,ka censhaties visu veerst par labu un tas ir ljoti apsveicami,jo sliktajaas atsauksmees jau nav tikai sliktais vien,no sliktaam atsauksmeem var maaciities un turpmaak izvairiities no kasjakiem.
      Jaunajaa gadaa noveelu kurjeriem daudz apmierinaatu klientu,labu celjaveeju un lai viss izdodas.
      Velreiz Paldies Raivim Stanjislavskim par atsauciibu.

    5. Ak,vēl-ja pārvadājumu korifejs, paku magnāts, kurjerpakalpojumu cartētiņš kņazs Jakovļevs būtu mazliet attapigāks-tas viss nebūtu noticis! Viņš nebūtu pagrābis jums domāto paku noliktavā! un meklējis savu! Laimi, prieku, veselību Jaunajā Gadā!

  12. Ivo Freivalds, šeit https://www.draugiem.lv/user/2630373/ , Iesaku kā labu un uzticamu pārvadātāju.
    Visu var sarunāt, un cena/kvalitāte lieliska jeb A+++ . Regulāri uzbraukumi .
    Pašam vajadzēja pārvest ļoti dārgas un seviški trauslas mantas ap 4000 EUR , nekas netika izvandīts, saplēsts un visas norādes par piegādi izpildītas vārds vārdā.

  13. Vai atrastos kāds pārvadātājs, kurš varētu nogādāt no UK uz LV ,,karavānu,, ?

  14. Sveiki!

    Padalieties luudzu ar tiem kurjeru kontaktiem kas brauc liidz Cornwall!

    1. Mēģiniet apjautāties Mikam, Didzim, Valtam, Līvim, Gintam vai Dairim. kāds noteikti izlīdzēs! ;)

      1. Uzrakstiet luudzu uzvaardus, vai telefona numurus, vai kkaadu info kaa sakonteet ar shiem cilveekiem.

  15. Gribu iespraust savu komentu Mara lieta ta sauktaja. Nu ja sanak (kasachoki) gadas un no ta neizsprukt.bet ne pa tiem ir runa. Sanemi paku un naudu ja,tag man jautajums ,a tas klients ko sudigi samaksaja vai kkadu kropligu naudu iedeva,vai nu nez nepasniedza uz zelta paplates? Ja tu esi tik gudrs apnemties un panemi naudu un sanaca ziepes Tav’s pienakums ir kompenset klientam ko vins uzskata ka zaudejis.gas it parvedataja problemas ne klientam.apdrosini kompaniju ar kravu un min pedali. In newajag teikt ka cilweki raud telefona ka dargi un utt. Pieliek 3rubulus pie cenas un lieta darita.OK paldies citadi es the iekarsu bik nu reali tadas babiesu raudalas ,man 70 pacinas a tew tik 10,man 20 stuki a tu 4 stukas noliki.nu kas tie pa punkiem etera.OK Cau visit

  16. Varis Lībers – esmu izmantojusi Vara pakalpojumus sutot pacinju uz LV, ari mani draugi ir izmantojushi Vara pakalpojumus un nekaadu probleemu. Laipns paarvadaataajs un dara savu darbu kaa naakas. Loti apmierinaati, noteikti turpinaasim izmantot!

  17. LABDIEN ,gribu pajautāt cik eiro ņem pārvadātāji par 8-10kg somu atvest uz angliju,paldies,,,,

    1. Sveiki!
      cenas ir lidzigas, bet butu labak precizet pie konkreta parvadataja. Parasti minimalais svars ir 20kg/35€.

  18. Ar Miku biju sarunājis, ka piegādās no Anglijas sūtījumu, sarunāju ar Angļu pārdevēju, ka pirkums būs jāatdod svētdien 9.00 vskarā. Kad ap to laiku zvanīju Mikam, tad viņš paziņoja, ka sūtījumu nevarēs paņemt, jo neesot vairs vietas un norunātajā adresē varot būt 4.00 no rīta.

    Atbilde:
    Jūs sūtījumu pieteicāt pēdējā brīdī. Tas bija neapmaksāts sūtījums par lielu summu. Jums tika teikts, ka ja būs iespēja, tad sūtījums tiks paņemts.
    Diemžēl ne vienmēr var pateikt precīzu ierašānās laiku, bet tikai prognozēto. Tam ir ļoti daudz iemeslu- gan aizķeršanās uz robežām, gan sastrēgumi utt.
    Un angļu ebay pārdevēji ir diezgan neelastīgi, ja nav viņiem izdevīgā laikā, tad viņi neiespringst. Tada ir realitāte. Tā kā situācija tomēr nebija tik vienpusīga, kā Jīs sākumā minējāt.

  19. Miks Kubulins-ir un bus vislabakais parvadatajs! Es pat vinam Award iedotu. Vins ir uzticams,dross parvadatajs nekad nav bijusas nekadas problemas- ka ari nekad nav kavets,pat tad ja ari pazinots ka var aizkaveties,vienmer ir bijis laika!!! Cepuri nost!

  20. Lūdzu esiet uzmanīgi ar kurjeru Andi Jansonu – ļoti neiesaku viņa kurjera pakalpojumus!!!
    Rīgā viņam tika uzticēts gadu vecs mazs sunītis, kas jānogādā uz Bostonu.
    Saimnieks suni nodeva būrī, ar divām kaklasiksnām, divām dažādām pavadām, uzpurni, pārtiku 6 ēdienreizēm, ūdeni,nomierinošās tabletes u.c.
    Šoferis teica, ka 18.00 nākošajā dienā brauks uz prāmja un no aizparīt no rīta jau būšot Bostonā.
    Suņa saimnieks vēl atvadoties piebilda, lai zvana viņam jebkurā diennakts laikā,ja kādas problēmas!
    Nākošajā rītā, ap 10 zvana uz UK numuru un vēsā mierā paziņo – Jūsu suns pazuda, ieskrēja mežā..
    Turpinājumā bija vesels murgs – šoferis nemācēja atbildēt kur suni pazaudējis, nevarēja atbildēt kāpēc neuzlika siksniņu, utt, tik noteica, ka esot 3 stundas meklējuši(vēlāk jau saimniekam teica, ka 4 stundas un pēc tam arī 5 stundas) un nu braucot tālāk..neatbildēja kāpēc uzreiz nezvanīja saimniekam un kāpēc vispār nepazvanīja saimniekam..
    lai aizbildinātos tik noteica, ka viņam vakarā kolēģis tur braukšot un atpakaļceļā pats braukšot, tad iebraukšot paskatīties vai neesot atradies, kā arī atstājis benzīntankā savu vizītkarti,lai zvanot…pēc pāris stundām pēkšņi atcerējās arī vietas nosaukumu(lai gan šoferim,kas pa šo maršrutu braukā jau 6 gadus to uzreiz vajadzēja zināt)..
    Saimnieks atrada Latvijā cilvēku,kas runā poliski, sazvanīja pašvaldības policiju un arī benzīntanku un vispār to vietu, kur suns itkā esot pazaudēts – visiem pirmā dzirdēšana!!!
    aizdomīgu šo lietu dara tas, ka stāstot, ka viņš suni meklējis 3,4 un pēc tam jau 5 stundas, cilvēks paspēj uz prāmi un arī Bostonā nonāk paredzētajā laikā bez aikavēšanās.
    Atvedot suņa dokumentus un visu pārējo, jautājām, lai vismaz atgriež naudu par suņa pārvedāšanu..
    viņš vēl pasaka – labi, ja es atgriezīšu naudu, es pazvanīšu savam kolēģim lai viņš tur nebrauc un arī pats atpakaļceļā nebraukšu skatīties vai tas suns tur klaiņo……….
    un arī satiekot aci pret aci, viņš ļoti ātri centās tikt prom un nemācēja atbildēt ne uz vienu mūsu uzdoto jautājumu..
    vēl jāpiebilst, ka pa šīm apm 13 stundām ko suns bija pavadījis viņa mašīnā, suns nebija vispār ne barots, ne dzert dots, jo viss kā bija sākumā iepakots tā arī stāvēja un arī pavada ir mistiski pazudusi…

    tas īsumā..
    esiet uzmanīgi..
    suņa dzīvība un mūsu pārdzīvojumi uz viņa sirdsapziņas!

    1. Nē,uz jūsu pašu sirdsapziņas!Kā var atdot savu mīluli svešiem cilvēkiem????Dzīvnieki jāsargā vairāk kā bērni,tie neprot runāt,lai izstāstītu ,kas ar viņiem noticis.
      Vai joprojām nav atradies?Ja nav,negaidiet info,bet brauciet un meklējiet!

  21. Gribētos vairāk pārvadātājus, kuri brauktu uz Anglijas dienvidiem. Mani interesē Cornwall. Pašlaik, cik zinu, šādus pārvadājumus veic tikai Miks. Atsauksmes par Miku ļoti labas, viss notiek laikā, bet dažreiz laikos (konkrētas dienas) kad paciņa tiek piegādāta, to nevar saņemt, jo paciņas saņēmēji strādā no piektdienas līdz pirmdienai un ir svarīgi lai kāds būtu mājās. Ja būtu vēl kāds pārvadātājs, iespējams sūtītās paciņas varētu saņemt paciņas saņēmējam vēlamajās dienās.

    Atbilde:
    Vel uz to pusi brauc ari Livis, Didzis, Valts. Bet ar tiem laikiem ir sliktaka situacija, jo parvadataji censhas but UK brivdienas, kad lielaka dala klientu ir majas. Varbut Jus variet atrisinat situaciju sarunajot kadu draugu, pazinu, kaiminu kursh var nodot/panemt sutijumu Jusu vieta, kamer esiet darba?
    Ceru, ka izdosies atrast risinajumu!

  22. Iesaku but loti piesardzigiem ar Maris Kucinskis-London delivery service!!!
    Kompanija nenes atbildibu par pakaam, 72 pakas pazuda pirms Ziemassvetkiem,berns asaraas,gaidija daavanas un nesaneema. Un soferis par nepazinoja ka notika taads gadiijums. Sutijam paku 500 marcinu vertiba- ka kompensaciju sanemam 50 marcinas +25 par nenogadato paku….
    Atbilde:
    Nevaru nekko komentēt, jo LDS, London delivery service kā arī Māris Kučinskis, NEIETILPST labivedam komandā! Cik zinu, tad LDS nodarbojas tikai ar starpniecību un paši pakas nekur nenogādā, bet atdod citiem aizvest/atvest uz Latviju sūtījumus.
    Iesaku rūpīgāk pārbaudīt – kam Jūs nododiet sūtījumus un vai tie ir tiešie pārvadātāji. Tas palīdzēs izvairīties no nepatīkamiem starpgadījumiem.

    1. Diena, kad notika sis gadijums, sekretare sazvanija visus klientus. Visiem klientiem tika izstastita situacija, ka notikusi zadziba un tas, ka situaciju risinasim. Visi klienti, kuri ir atsutijusi savus LV kontus, ir sanemusi 50EUR atlidzibu+ naudu, kas tika samaksata par sutijuma nosutisanu+ 3-5 bezmaksas piegades gada laika. Atbildibu mes uznemamies 100%, darijam visu un turpinam darit, lai tiktu gala ar sekam.
      Es, Maris Kucinskis, nestradaju ka starpnieks! Stradaju ka jebkurs no labivedam.lv kurjeriem, tas, ka uz Londonu nebraucu ar auto, bet lidoju ar lidmasinu, namaina lietas butibu. Stradaju ar saviem cilvekiem un neesmu nekads starpnieks!
      Es nevienam nenovelu to, kas atgadijas mums, jo tas ir murgs augstakaja pakape, bet pasi lbivedam.lv kurjeri, cik daudz no Jums piedava apdrosinat sutijumus un kurs no Jums butu gatavs atlidzinat visus zaudejumus 100% apmera?
      Es domaju, ka pasi labi zinat, kas tagad notiek un, ka Francija dienas laika tiek apzagtas masinas, tapec neesiet tik pasparliecinati un augstpratigi, jo labi zinat, ka cels no LV uz UK loti gars un nelaime var notikt jebkuram mirstigajam, jebkuram parvadatajam!

      Maris Kucinskis

      Atbilde:
      Protams, neviens nav pasargats un lidzigas likstas var notikt jebkuram. Bet ar gadiem un pieredzi varbutiba tiek samazinata lidz minimumam, jo tiek pieversta liela uzmaniba droshibai.
      Neilgi atpakal vienam no labivedam ari gadijas lidziga liksta. Vacija no piekabes izzaga 10 sutijumus. Visiem tika atlidzinati radushies zaudejumi- kopa ap 4000€ vertiba!
      Un kas attiecas uz starpniecibu, galigi nav mana darishana, bet Jus Mari, vai LDS, lidz Latvijai sutijumus nenogadajiet. Stradajiet ka starpnieks. Lidz ar to, ja kkas lidzigs notiktu arpus Uk, tad butu gruti sadzit rokas atbildigo, kursh nestu atbildibu par mantam! Jus savaciet/atdodiet sutijumus un nododiet citiem kurjeriem.

      1. 5 gadu laikā, nu jau gandrīz 6 gadu laikā ir noticis pirmais gadījums, kad ir nodarīts kaitējums mums un klientiem, neskatoties uz to, ka ir pieredze un savu darbu daram atbildīgi!
        10 sūtījumus gluži nevar salīdzināt ar 70 sūtījumiem… Ar to es gribēju vērst visu kurjeru uzmanību uz to, ka šādi gadījumi ir jāatrunā, jo pasekojot līdzi citu kurjeru mājaslapām, pamanīju, ka tikai daļai ir noteikumi un ka tikai daļai ir norādīt, kā rīkoties šādās situācijās.
        Nav nozīmes, kur notika zādzība, jo sūtījumus Latvijā es pats personīgi arī piegādāju un par visiem sūtījumiem arī uzņemos atbildību! Protams, man nav jāatsaitās nevienam kā un ko es daru vai nedaru, bet ar starpniecību man nav nekāda sakara. Daudzus gadus strādājam vienā komandā, manā pārziņā ir Londona, kolēgu pārziņā Anglija. Sūtījumus paņemam un piegādājam mēs abi ar kolēģi gan UK, gan LV.

        Atbilde:
        Mari- Varbut risiniet savus sapošos jautājumus kkur citur.
        kas attiecas uz jusu darbu- jus strādājiet kā starpnieks- par sutījuma paņemšanu-nodošanu saņemot 10Gbp. Vismaz tā bija visu laiku. lielākais jusu sadarbibas partneris- Pribalt express. Apsveicu, ja beidzot esiet sacis ari pats nogadāt sūtījumus uz Latviju. līdz šim tādas informācijas nebija. Par jūsu darbu ir dzirdēts daudz ne pārāk glaimojošas atsauksmes. gan par attieksmi pret klientiem, gan par sūtījumu piegādi. bet tā nav mana darīšana un tas arī ir viens no iemesliem, kāpēc Jus neesiet Labivedam sarakstā!
        Par zādzību- jūs dzīvojiet pielondonā. Savaktie sūtījumi tiek pa nakti atstāti un glabāti busā pie jūsu mājas. tas ir ļoti liels risks un cerams pēc šī gadījuma Jūs pievērsīsiet īpašu attieksmi, lai tādi gadījumi neatkārtotos.
        Vēl atšķirība ir tāda, ka par tiem 10 sūtījumiem tika samaksāta lielāka kompensācija, nekā jūs samaksājāt (es ceru) par 70. sūtījumiem. Jo ir atšķirība, segt klientam VISUS radušos zaudējumus, vai atdot 50 Eur 500Eur vietā un uzskatīt, ka problēma ir atrisināta.
        Lai veicas!

        1. Apbrīnojama informācija, kuru Jūs tagad sniedzat, pat zinat, cik es it kā pelnu :) Neesmu gan pieradis, ka naudu manā makā skaita sveši cilvēki, diemžēl vai par laimi 10 mārciņas par adresi nav mans tarifs!
          Mazliet koriģēšu, lai netiek maldināti klienti!
          Nu jau 2 gadus es dzīvoju Latvijā – Jelgavā, uz Londonu aizbraucu reisā, kā visi kurjeri! Mantas netiek glabātas pie mājas, mantas 24h diennaktī ir mašīnā vai piekabē, kurā 24h diennaktī ir cilvēks – es vai mans kolēģis, skatoties, kurā ceļa posmā esam!
          Un par starpniecību, tad dažu labu Jūsu kolēģi varu nosaukt par tādu pašu starpnieku, jo daži kādreiz nodod uz piegādi Londonā sūtījumus manam brālim Mārtiņam (es ceru, ka netiek jauktas personas – es un mans brālis esam 2 dažādas personas). Vairākus no kurjeriem esmu saticis ofisā pie Inesas, ar kuras starpniecību tiek nogādāti sūtījumu uz tālākiem LV reģioniem, domāju, ka saprotat par ko ir runa.
          Ar kompensācijām mēs daļēji esam tikuši galā un pareizi Jūs sakāt ka ir atšķirība, segt zaudējumus 10 vai 70 klientiem, naudas izteiksmē tā ir apmēram 25-30 tūkstošu EUR atšķirība…. Domāju, ka arī Jūs nespētu segt 100% visus zaudējumus 70 cietušajiem un neklētu risinājumus ar bezmaksas piegādēm utt.
          Jūs varat meklēt blusas manā kažokā, bet 100% tieši tās pašas blusas ir atrodamas pašu kažokā! Lai veicās darbos gan Jums, gan mums un visiem, kuri vēlas kaut ko darīt, jo darbs nav viegls, taču darba pietiek un pietiks visiem! Varam mazgāt netīro veļu vai skaitīt cik kurš nopelna, vai cik godīgs katrs ir, taču tā pat nevienam neko nepierādīsim!
          Nepiesārņošu vairs Jūsu Labi Vedam vidi ;)

          Atbilde:
          Man nav ne mazakas veleshanas ar jums skaidroties. Tiek publicēti lietotāju komentāri un Jus pats meklejat problemas un tas risiniet.
          Par starpniecibu- varu atrast draugos vestuli, kur man piedavajat savakt/atdot klientiem sutijumus par 10 GBP. Tas ir Londona un UK dienvidos. Vel loti nesen viens kolegis izmantoja Jusu starpniecibas pakalpojumus. Mes ari esam telefoniski par to runajushi. Protams, ja runa ir par LDS vai London delivery service. Un ari vel salidzinoshi nesen, kad velejaties pievienoties http://www.labivedam.lv tad to nenoliedzaat, ka PATS PAKAS UZ LATVIJU NEVEDIET varu atrast ari to saraxti, ja ir vajadziba. Un tas ari bija viens no iemesliem, kapec neesiet labivedam.lv.
          Lai veicas

  23. Nezinu sofera vardu,jo pa tel.atteicas to teikt. Kompanija parvadatajs.lv :( pacina izsutita no Uk,ja nemaldos 19.12,katra zina tika solita piegade 22-23.12. Joprojam gaidam. Zvanam lv soferim,bet vins rupjs un saka,lai pasi meklejam savu paku. Uk sazinoties ar parstavjiem tiek solits sodien,velakais rit. Un so mums lv teica jau 25.12. Briesmiga attieksme no sofera :(
    Atbilde:
    Nevaru nekko komentēt, jo Parvadatajs.lv NEIETILPST labivedam komandā!

  24. kapec atsauksmes neredzu neviena seju?
    Atbilde:
    Kādu seju Jūs vēlaties redzēt?

  25. Kategoriski neiesaku Andi Jansonu no Talsiem. Sola vienu dara citu, nepieklājīgs, lecīgs , neprot runāt ar klientiem.

  26. Meklejot parvadātaju plkst. 9.30 p.m. pec Angl. laika, piezvanīju labas atsauksmes guvušam Varim L..BET KOSTRUKTIVAS SARUNAS VIETĀ SANEMU NOKAUNINĀJUMU ,ka zvanu naktī !!??Esot ari klienti,kas iedomājoties zvanīt 7 no rīta..kā viņš var pildīt šadu darbu,ja paradis stradāt kā kantorists ? NERAISA UZTICIBU…
    Cienijama Velta!
    Rekinaties, ka 9.30pm Anglija ir 11.30 pm Latvijaa. Ta ka Jusu apvainoshanas ir nevieta, jo pec plkst. 22.00 vai 10.00pm traucet jebkuru nepazistamu cilveku ir nepieklajigi. Un zvanot parvadatajam (jebkuram) Jums ir jarekinas, ka Latvija ir 2h nobiide.
    Priecigus Ziemassvetkus!

  27. Labdien, sakiet, kāpēc jums nav piedāvājumā galamērķis Īrija?
    Labs jautajums.
    Vajadzetu ieteikumus un varetu pievienot ari Irijas braucejus. Trukst informacijas par irijas parvadatajiem.

  28. Andris Dzērve vienmēr viss labākais. liels prieks ka esmu viņu atradusi .ieteica labi cilvēki. paldies.

    1. Pilnīgi piekrītu! ;)
      Izmantojam tieši Andra Dzērves pakalpojumus, no Skotijas uz Lv , un arī mani radi no Lv sūta mums , garantēju 100% kvalitāti, un ļoti runīgs un labsirdīgs cilvēks ,. Malacis vairāk tādus ;)

  29. Sveiki! Kā ar jums iespējams sazināties?
    Atbilde:
    sadaļā “pārvadātāji” Ir visu pārvadātāju kontakti.

  30. Paldies Raivim Staņislavskim! Ļoti atsaucīgs un vienmēr ir precīzi laikā. Ir patīkami un viegli sadarboties.

  31. izmantojam Valda pakalpojumus jau 3 gadus, un viss itka bija labi, pat paaraak, lidz soriitam, sanemu somu no Latvijas, (draiveri redzeju pirmo reizi) un izpakojot ara, konstoteejaam, ka somaa nav viss sastaavs kas naaca no Latgales, paarsvaraa produkti, marineeti gurkiisi utt, esam NEAPMIERINAATI, mamma centaas, un nesaprotam kur vareja pazust no somas produkti. Personiigi valdim raxtiijaam no riita, gaidaam veel joprojam atbildi… esiet uzmaniigi ar Valda pakalpojumiem
    Labdien Gati!
    Vai Jūs lūdzu nepaskaidrotu tuvāk par situāciju, kad kkas ir pazudis no sūtījuma??? Vai tas ir tas gadījums, kad pazuda alkahola pudele? majas ražojuma?
    Meģināju sazināties telefoniski ar Jums, bet tas neizdevās. sarakstijamies ar sms.
    jau apskaidroju situāciju, ka cits pārvadātājs- pribalt express, Guntis Uzkalns, paņēma Jūsu somu, vēl joprojām nesaprotu, kā tas gadījās un kādā sakarā! Tas ir bezprecedenta gadījums!!! Londonā sūtījumus viņiem nogādā LDS- London delivery service- Māris Kučinskis. Cik man izdevās noskaidrot un ja pareizi sapratu no pribatexpress, tad tieši viņš izņēmis no sūtījuma to pudeli. es gan nesaprotu kādā sakarā, jo tādas lietas, ja izņem no sūtījuma, tad to dara jau Latvijā.
    Es neņemu nekko no klientu sūtījumiem un daru savu darbu ar vislielāko atbildību! Kā arī visiem ir zināms, ka alkaholu, cigaretes un zāles ir aizliegts sūtīt!
    Ar cieņu, Valdis!

    1. Kā Jūs tik droši varat apgalvot, kur un kā pudele tika izņemta ārā. Arī mēs strādajam ar vislielāko atbildību un, ja no sūtījuma ir izņemtas “neatļautās” lietas, tā jau vairs nav kurjera vaina, ka sītīījumā kas tāds ir ielikts! Nekad nevienam klientam neesmu darījis tīšu kaitējumu, kā arī nepiesavinos citu kurjeru klientus mistiskā veidā!
      Atbilde
      Nu par to pudeli man tā paskaidroja Guntis Uzkalns pec sazvanišanās ar M. Kučinski- ja pareizi saprotu – Tevi. Katrā ziņā normāla prakse būtu informēt klientu par izņemšanas faktu, nevis nomest somu un pazust, pat nekko nepaskaidrojot! Tas iespējams ir saistīts ar to, ka sūtījumi tiek piegādāti ar starpnieku palīdzību un pazūd tiešais kontakts un atbildība!
      Ar cieņu, Valdis Graumanis!

    2. Atvaionojos, nevis izdzests, bet nav publicets!
      Atbilde:
      Visi komentāri tiek publicēti.

  32. soferiem vajadzetu ari rakstit vai vini smeke salona ,brauciena laika,jo nav patikami elpot dumus ja pats nesmeke.Kaut vai logs paverts dumi vienalga nak salona.Kapec pasazierim nesmeketajam jaklust par pasivu smeketaju
    ADMIN: Jūs to variet pajautāt šoferim, pirms piesakiet braucienu.

  33. Miks Kubuliņš ļoti labi sniedz pārvadājuma pakalpojumus. Arī personīgi viņš man patīk! Love

  34. Patstaaviigu suutu ar soferi Livis Pilka nav bijusas probleemas – labs , godiigs , preciizs. Vienmer atbild uz sms vai zvana un pazino visu vajadziigo info. Ja masina ir pilna , tad zino laiciigi . IDEAALS SOFERIS!!!

  35. Varis Lībers- Vairaakas reizes esmu izmantojis vinja pakalpojumus, nekaadu pretenziju, suutiijumu sanjemu taadu pashu kaa nodevu, nesabojaats, neizcilaats, nepazudis, kakjis uz Latviju aizbrauca bez probleemaam. Varu ieteikt kaa uzticamu suutiijumu paarvadaataaju…

  36. Liels paldies par sadarbibu Gintam Upeniekam, kurs iznema no veikala Riga un atveda uz Angliju ratinus manam berninam. Loti atra piegade, laipns cilveks, ari uznesa uz 2.stavu, bija patikami sadarboties!

    Loti patik Jusu majaslapa kalendars ar reisu datumiem. Var atri atrast tuvako reisu, nezvanot visiem pec kartas.

  37. Esmu ļoti pateicīga par perfekti padarītu darbu pārvadātājam Ģintam Upeniekam. Es regulāri izmantoju viņa pakalpojumus no Latvijas un mani bērni no Anglijas.Sūtījumi tiek atgādāti laicīgi bez kaut kādas aizķeršanās tieši no rokas rokās.Kvalitāte- visaugstākā. Novēlu viņam labu veselību, izturību un daudzus, daudzus darba gadus, kurus mēs ar vislielāko prieku izmantosim.

    1. Ticiet, ka ne idejiski ne ka savadak mums nav nekadas saistibas ar Jusu augshmineto lapu. Iespejams, ka abas majaslapas stav uz vienadas platformas un kalendaram tiek izmantots tas pats plugins, kuri ir diezgan ierobezota skaitaa;) Lai veicas!

  38. Esmu izmantojusi paris reizes Valda pakalpojumus un esmu LOTI apmierinata. Nau man ne mazaka iemesla ko mainit. Viss notiek atri un precizi. Zeni loti laipni. Liels paldies viniem par so servisu.

  39. Kā jau visur, sliktie komentāri tiek dzēsti. Izskatās kārtējais saits kur sliktie pārvadātāji spodrina savu tēlu

    1. 1. Tiek publicēti visi komentāri.
      2. Neviens komentārs nav ticis dzēsts.
      3. Ja kādam ir negatīva pieredze, tad variet ar to droši padalīties, bet palūgsim precīzi aprakstīt situāciju. Kurš, kad, apstākļi un savus datus, lai varam objektīvi atrisināt konkrēto situāciju.
      negatīvais komentārs no neesoša epasta ar tekstu “Man Janka paņēma paku un neaizveda” Neizturēs kritiku…:) Ja Jūs vēlaties kādam izteikt pretenzijas, tad esiet arī tik laipns un norādiet, kas esiet jūs.
      Visi labivedam komandas pārvadātāji ir ar ilggadēju pieredzi un pret savu darbu attiecas ar vis lielāko atbildību!
      Konkrētais komentārs izraisa smaidu, jo ir norādīta neesoša epasta adrese un pats komentārs ir bērnišķīgs…;)
      Jauku dienu!

  40. Andris Dzērve-visvisvis….labākais šoferītis.Ar citiem neesmu saskārusies un arī nedomāju mainīt.
    Paldies,Andrim…un uz turpmāku sadarbību.

  41. Andris Dzerve-super parvadatajs man nav bijis problemu ar vinu,vienmer piegada un aizved laicigi,un pretim nakos soferits,varu ieteikt ka visvissuperigako parvadataju.

  42. Andris Dzērve!Andra atvaļinājuma laikā ir ir bijuši citi pārvadataji,bet galigi garām!Andris ir punktuāls,un viņam var uzticēt it visu!

  43. Andris Dzerve vislabakais parvadatajs kads satikts. Vienmer laicigi savac nosutamas mantas un piegade ari atra :) Tikai un vienigi ANDRIS DZERVE

  44. Andris Dzerve – musu idealais soferitis.Gandriz 3. gadus esam patstavigi klienti.Ljoti laipns cilveks,uzmanigs ar pacinjam,precizi laikos un kvalitativi tiek viss nogadats uz Skotiju no Latvijas un otradi.Jasaka godigi daudz labu vardu var teikt par so cilveku – savu darbu vinjs dara no sirds un uz visiem 100% atbildigi un labi.Ir patikami so cilveku redzet katru reizi.Lai stipra veseliba un paldies par to,ka priecejat gan mus gan cilvekus ar savu darbu.

    Ar patieso cienju Inese&Andris un Ligita&Genadijs.

  45. Es esmu izmantojusi Andra Dzērves pakalpojumus vairak ka 4 gadus un man patīk, jo viņš ir ļoti precīzs, uzticams, laipns un jauks cilvēks, ļoti ātri nogādā sūtījumus. Man patika ka viņš no visiem kurjeriem neatteica brauk uz Skotiju pēc sūtījuma, jo pārējie, bija ar mieru braukt pa Angliju, jo neesot izdevigi braukt uz Skotiju. Andrim Dzērvem pat uz Skotiju ir lētas cenas!

    1. Andris nevar vest vairāk par 4.gadiem, jo šinī biznesā ir tikai 3,5.gadus

  46. Andris Dzerve- ideali, no adreses lidz adresei, vienmer laika, ka soliits piegadats. No citiem ar dzirdetas tikai labas atsauksmes! :)) Uz ilgstoshu sadarbibu ari turpmak!

  47. Miks Kubuliņš.Vina pakalpojumus izmantoju jau no pirmiem viņa reisiem.Augsta limeņa darbonis,jo ved un saņem no rokas rokās.Saskarsmes loti laba.
    Vienmēr ir grafiks kur un cikos būs katram reisam.

  48. vislabaakais parvadaataajs ir Livis Pilka…preciizs, kaartiigs – uzticams…arii kaa cilveeks ljoti jauks..izmantoju vinja pakalpojumus jau vairaaku gadu garumaa..un turpinaasu to dariit arii turpmaak…kaa otru varu ieteikt Karlos VET…arii par so cilveeku varu teikt tikai vislabaakos vaardus..vinjs gan vairaak Leicester rajonaa darbojas..bet – tur jau arii ir ljoti daudz latviesu:) lai veicas abiem maniem mineetajiem soferiisiem:)

  49. super duper ir Valdis ar ar otru šoferīti, pakas tiek savlaicīgi savāktas un arī nogādātas. Darba kvalitāte – visaugstākā. Parakstos zem katra sava vārda:)

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *