Klientiem

Daži padomi klientiem.

  • Kad piezvaniet pārvadātājam, tad lūdzu uzreiz pasakiet no kurienes uz kurieni un kas jūs interesē. Bieži vien gadās dzirdēt – Sveiki, man vajag no turienes uz šejieni atvest kko… Kur atrodas turiene un kur šejiene paliek noslēpums:) Pareizi būtu – (piemērs)Sveiki! Vai jūs varētu atvest no Londonas uz Daugavpili četras kastes. Tā pārvadātājam būs vieglāk saprast un atbildēt uz Jūsu jautājumu.
  • Ja nevariet sagaidīt, kad būs pēc Jūsu sūtījuma, tad vēlams piezvanīt, nevis sūtīt sms. Jo bieži viens no šoferiem atpūšas un pie stūres braucot nevar atbildēt uz sms. Nesūtiet sms ar tekstu ” Kad jūs būsiet pie manis?” vai “kad jūs būsiet London road -62″ Tas pats attiecas uz zvaniem. Pareizi būtu ” Kad jūs būsiet Londonā? pasta indeks?”
  • Nekad nepiesakiet sutijumus, vai pasazieru pakalpojumus vairakiem parvadatajiem vienlaicigi. Ja pieteicat vienam, tatad noteikti iebrauks un panems. Ja radisies kadi sarezgijumu, parvadatajs ar Jums sazinasies.
  • Nelieciet sutijumos aizliegtas preces! (cigaretes, alkahols, medikamenti, ieroci, municija, narkotiskas vielas utt.) Parsvara visi sutijumi tiek parbauditi. Ari mes, parvadataji, veidojam savu datu bazi ar negodigiem klientiem. Pashreiz melnaja saraksta ir ap 30 klientiem un Jus riskejiet ar to, ka neviens nevedis Jusu sutijumu ka ari zaudesiet iegulditos lidzeklus.
  • Parupejaties par to, lai sūtījumam būtu atbilstoši noformēta galamērķa adrese. Atšķirīgiem pārvadātājiem var būt savādākas prasības. kad piesakiet sūtījumu, tad vēlams par to painteresēties. Tas atvieglos pārvadātāja darbu un ļaus izvairīties no pārpratumiem. Parasti pietiek ar adresi uz sūtījuma.